سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / آموزشی / دیپلم فوری فروشی تضمینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیپلم فوری فروشی تضمینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

دیپلم فوری فروشی تضمینی: اخیرا در بسیاری از تبلیغات در مراکز رسمی و غیر رسمی به این جمله برخورد میکنیم که در اسرع وقت  فوری، فروشی و تضمینی دیپلم بگیرید. وقتی امکان اخذ مدرک بصورت رسمی و قانونی و آسان وجود دارد منطقی به نظر نمیرسد که سراغ میانبرهای پر هزینه و غیر قانونی برویم. در حال حاضر اخذ مدرک دیپلم بصورت قانونی بسیار آسان است و به دوستان پیشنهاد میشود حتما تحقیقات کاملی را قبل از جستجو به دنبال کلاهبرداران انجام دهید. وقت و هزینه کمترین چیزی است که ممکن است در آن ضرر کنید. اعتبار و آبرو خود را با اینکار به خطر میاندازید.

جهت اطلاع دوستان و علاقمندان به این نوع دیپلمها چند نکته را به عرض میرسانیم:

۱- این دیپلمها بصورت غیر قانونی و معمولا بصورت جعل مدرک دیپلم با مهر جعلی میباشد که در صورت استعلام مشخص خواهد شد که چنین مدرکی صادر نشده است

۲- در صورتیکه دیپلمها را با تضمین قابل استعلام بودن به شما تقدیم کنند (بفروشند) در این حالت معمولا یک باند در یک قسمت مشخص از سیستم آموزش و پرورش تشکیل شده است و به محض اینکه آن باند محترم دیگر در آن محل حضور نداشته باشند جواب استعلامها که معمولا بصورت نامه نگاری انجام میشود باز هم منفی خواهد بود و شما متضرر خواهید شد.

۳- در بسیاری از موارد نیز بعد از واریز مبلغ اولیه توسط شما (بستگی به شانس شما دارد که چقدر از شما مطالبه شود و چقدر پرداخت کرده باشید) دیگر خبری از کلاهبرداران نیمشود. و تلفنها نیز قطع یا دیگر در دسترس نمیباشد.

۴- تمام حالات بالا را با این شرایط در نظر بگیرید که شما در صورتیکه مورد کلاهبرداری اینچنینی قرار بگیرید چگونه میخواهید به مراجع قضایی شکایت ببرید که من میخواستم دیپلم بخرم ولی کلاه مرا برداشتند.

۵- در صورت کشف مدارک و تیمهای جاعل و کلاهبردار مدارک جعلی شما نیز بسرعت مشخص شده و باید پاسخگوی مراجع قضایی باشید.

دیپلم فوری نیز به دلیل اینکه روند اخذ دیپلم بصورت قانونی تابع محدودیت های زمانی آزمونها میباشد صرفاً یک شعار برای جذب مخاطب است و بعد از آن خلف وعده ها و بدنبال آن شکایت متقاضیان از موسسات شروع میشود. باور کنید راه میانبر قانونی و بدون ریسک مالی و زمانی و حیثیتی وجود ندارد!!!

امیدوارم که با این نکات اگر قصد خرید مدرک تحصیلی را داشتید کمی صبر کنید و دوباره فکر کنید. با وجود شرایط بسیار آسان قانونی منطقی به نظر نمیرسد که بخواهیم راه خلاف را با خطرات و مشکلات بالا دنبال کنیم.

درباره ی aradkhorasan

همچنین ببینید

اخذ دیپلم رسمی و معتبر آموزش و پرورش

    دیپلم و سیکل  رسمی آموزش و پرورش سیکل و دیپلم رسمی آموزش و پرورش: …

۲ دیدگاه

  1. سلام من دیپلم فوری نیازمندم